äntligen!!!

Jag är lätt om hjärtat! Samtliga texter är klara! Redigerade, igenomlästa, omförflyttning av stycken och ändring av mellanrubriker; you name it. Happy, feliz, lycklig...
Nu ska jag hemåt och placera mig i horrisontalt läge i soffan. Kolla en sväng på tv (när gjorde jag det senast?) dricka några koppar thé och därefter lockar sängen. Lördag förmiddag sätter slutjobbet igång med systers bröllopshäfte. Men det är imorgon det (och man ska låta morgondagen bära sin egen börda)

Annars då... Jorå
Tränade med PT-Jo innan jobbet. Hon var så sjukt nöjd över att jag bildigt talat kröp från gymmet förra veckan, att vi körde samma program igen. Det är fantatiskt roligt! Kettlebells är helt konstigt funtade, och det är nog det som gör dem så bra. Slog rekord på armhävningarna; 61 stycken i första setet och 52 i andra. Jag börjar bli bra på det här nu! (det bästa är att de är så roliga att göra) Dagsformen var bättre idag, trots födelsedagsmiddag på våldsamt trevliga Underbar för A-S igår kväll. Men kände mig ansvarsfull och mogen då jag skippade morgonspinningen på Zenit. (Kan inte ta åt mig hela äran själv. Snygga Jane messade att hon jobbat galet länge och var tvungen att få sova. Jag bestämde mig i samma sekund att jag också var värd ett par timmar extra)
Hakade på min vän L istället och testade på Pilates under lunchen. Hmm, mja, nja. Inte riktigt min kopp thé måste jag erkänna. Det hände ingenting! Sa till henne att vi nästa gång ska gå på SatsCore puls i salen bredvid. Där, där känns det åtminstone att man tränar!

Nej, kära vänner. Nu tar jag helg.
ses vi på schlagerspinning imorgon?

Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tror minsann att jag fått svart på vitt att den där oplanerade vilan gjorde susen?!!!! ;)



Du är helt galet grym på armhävningar. Själv tycker jag att det är skittrist och är galet dålig på det.. :)

Postat av: Simon S

Gillar Perla-kopplingen i fet stil =)

2008-05-24 @ 00:45:50
Postat av: cizzi

vilket härligt träningspass! =) jag klarar max 5 armhävningar! haha

2008-05-24 @ 09:46:34
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: Terese Alvén

Klart vi ses IDAG på schlagerspinningen!!!

2008-05-24 @ 09:56:48
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: ruth

jane: ha,det är bara vad du tror ;)Jag ska få dig att älska armhävningar!!



Simon: visst är den bra? Perla tillhör fortfarande en av favoriterna.



Cizzi: Det är bara att träna på, man blir stark snabbt!



Terese: Galet vilken bra spinning det var!

2008-05-24 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback