puh...

Ah, just det. Minns ni att jag blev dopingtestad för ett par, tre veckor sedan? Har fått reda på resultatet; negativt. Är det någon som är förvånad? Det övergår mitt arma förstånd hur läkaren kunde kryssa i den rutan. Hon frågade om jag tränade och jag nickade. Tillade att det blir en hel del kondition men att jag satsat på styrketräning den senaste tiden. Och alla vet att träning är detsamma som under 80- talet. Eran då ryssarna sopade banan med varje liten ynklig medtävlande. Ok att jag har enorma muskler precis överallt och får hela tiden frågan om den där 42"-aren är som jag släpar på är tung. Ja, eller inte ens i närheten. Hysteriskt är det i allafall. Något att berätta för barnbarnen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vilken tur!
men åhh vilken fin blogg du har nu! När fixade du det?
:)

Postat av: Anonym

jag önskar jag tyckte om själva tvillingskapet lika mycket som du! Har du något tips på hur jag skulle kunna uppskatta det mer? kraM!

2008-03-29 @ 13:08:35
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se
Postat av: ruth

elin: Jopps, man vet aldrig vad proteinpulver och bananer kan ge för utslag på dopingtest!

tvillingsjäl: Vad ledsen jag blir! För mig betyder tvillingskapet otroligt mycket.T ips... Vi har alltid avsatt tid åt varandra. Ringer och smsar varje dag. Intresserade av varandras liv och ser till att träffas med jämna mellanrum.

2008-03-29 @ 17:26:05
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback