överraskning på zenit

Stod och la på ansiktet efter spinningen imorse. När jag som bäst fipplade med consealer hördes en försiktig röst bakom mig. "Är det du som är Ruth?" "Jooo.. "svarade jag och insåg i samma ögonblick att det är Jane som står där. Ah, jätteroligt att träffa henne In Real Life! Har följt bloggen ett tag nu och känns nästan som om jag känner henne. Tyvärr var hon på språng och hann inte utbyta mer än ett par meningar. Det var iallafall riktigt roligt! (Vi ses en annan morgon!)

Nu sitter jag och försöker morskt ta mig i kragen. Ska ringa ett par tidningar angående den grandiosa frilansen. Men är sjukt nervös! Brukar inte bli det, men just nu måste jag formulera mig rätt och inte staka någonstans. Förtroende måste byggas upp från första "hej-et" Presentera min idé grundligt men inte för noga. Väcka intresse och nyfikenhet.

Längtar tills samtalen är över. Vill ju sätta igång och jobba!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Hallå där! Jag tänkte bara påminna om att det idag är sista chansen att vara med i min tävling om LivHanells egendesignade klänning, den du kan vinna helt utan ansträngning.
:)

- http://fridahcharlotta.blogg.se/1204050634_n_det_kan_inte_vara_s.html -

kramar :D / Fridah

Postat av: Blau

Tack för din kommentar. Kan låta konstigt men den fick mig verkligen att frtsätta kämpa igår när jag hade en svacka. Det där du sa, att inte ge efter för sjukdomen och tankarna. Att fortsätta trots ångesten. Det gjorde jag. Så tack för din fina kommentar :)

Ha en bra dag !

2008-03-04 @ 11:08:46
Postat av: ruth

blau: Åh, vad glad jag blir!!! Det finns ett liv där inte sjukdomen finns med. Tankarna är till för att besegras och ångesten kommer försvinna. Det handlar om stöd, tålamod och en sju-jäkla vilja!

2008-03-04 @ 11:35:44
Postat av: Jane

Det var väldigt kul att träffa dig i morse och jag är glad att jag morskade upp mig och frågade om det var du.. ;) Jag hänger som sagt på Zenit nästan varje morgon, så vi får säkert tillfälle att prata mer!! :)
Ha en strålande dag, så ses vi kanske i morgon (då hittar du mig på löpbandet från ca 06:30 och en timme framöver)?! :)

2008-03-04 @ 12:19:15
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Susanne

Vad kul att springa på en annan bloggvän... *L* Har allt jag gjort oxå på gymet... Nu har vi varandra på msn oxå å tjötar även där titt som tätt... Här träffar man å får vänner som man nog aldrig skulle ha mött annars... Kul!

2008-03-04 @ 12:54:17
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: Terese Alvén

Varför har inte jag med dig i min blogglänklista??? Det ska genast åtgärdas. :-)

Tack för att du var med imorse. Vi ses kanske imorrn bitti!

2008-03-04 @ 13:49:35
URL: http://sparkibaken.blogspot.com
Postat av: ruth

jane: detsamma! Det får bli till en god vana, tycker jag. Attans, är på stureplan imorrn å gör terese sällskap på cykel/coren. Men torsdag, då hänger jag i PT-rummet!

Susanne: Visst är det hur roligt som helst! Nätet är fantastiskt! Kanske skulle dra på mig en tröja med blogg-adressen så folk känner igen mig?!

Terese: Naturligtvis dyker jag upp på morgonklassen imorgon. Kan ju inte riskera att du står där själv ;)Åh, trevligt att hamna på din blogglista. Vilken ära!

2008-03-04 @ 17:03:58
Postat av: Susanne

Ja det vore väl något... *L* Alla skulle vi göra så... skapa en ny trend lixom! Ha adressen på ryggen å gemensam träningslogga fram... ;)

2008-03-04 @ 23:46:15
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: ruth

suss: Aha, känner att det här kan bli något!

2008-03-05 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback