otroligt roligt pass

Woho, yeah, wow!!!!! Precis så känns det nu! Jag gick på första passet i kväll sedan jag gjorde illa benet. Valde mellan Sats CorePuls och BodyCombat. Inbillade mig att belastningen på benet skulle vara minst vid den sistnämnda. Sagt och gjort. Begav mig till Sats och gjorde mig iordning. Utanför salen petade jag lite på smalbenet för att se om det skulle fungera. Borde gå utan större problem. Började mjukt för att intensifiera träningen. Svingade krokar, upper cuts, raka slag. Hoppen blev högre, sparkarna hårdare och rörelserna yvigare. Åh, det var så roligt! Tog slut alldeles för fort, kunde ha fortsatt hur länge som helst!

Tog i för kung och fosterland. Kanske därför jag blev helt slut. Det, eller att min kondition totalt rasat ner i botten. Har inte kört någon vidare träning av det slaget på ett tag nu. Är ganska rädd för att flåset ska ha blivit rejält sämre. Inser att det är ganska idiotiskt att ge mig ut i löpspåret innan jag är helt, helt bra. Svullnaden måste ha lagt sig innan det blir tal om någon längre sträcka. Kan knappt vänta! Saknar känslan av det som just är jogging något grymt. Sedan har jag börjat ana en degighet på magen som jag absolut inte vill ha där. På plussidan står docka att den minskade dosen av konditionsträningen har gjort mig mycket starkare. (synligare muskler!). Och det är jag super- fantastiskt- underbart glad över! Men vill heller inte öka i underhudsfett, vilket jag är på god väg att göra. Är det kanske dags att dra i gång med morgonpromenader igen?
Hur skulle ni ha gjort?

Kommentarer
Postat av: Pain is just weakness leaving your body

Ja visst är body combat häftigt!!!!!!!!!!!
Morgon promenixar eller promenixar överlag gör nog susen för underhudsfettet=)

Postat av: Fredrik

Body Combat är fantastiskt!

Gällande resten med underhudsfett osv vet du nog exakt vad jag tycker. "Rör på dig, ät vettigt och var glad!" :)

2008-03-20 @ 10:27:58
URL: http://umefredrik.blogspot.com
Postat av: ruth

pain is just...:combat är bäst!! Man känner sig totalt livsfarlig när man står och måttar mot spegelbilden.

Fredrik: Röra på mig, äta vettigt och vara glad. Hmmm... ska nog inte bli så värst knepigt! Det svåra är min otålighet!

2008-03-26 @ 15:36:47
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback