konditionsportalen!

Nu när jag kommer ihåg: Min kompis Markus har startat en träningssida som heter Konditionsportalen! Sidan fungerar som en träningsdagbok online. Man kan lägga in träningsprogram, matdagbok, göra olika tester och hälsokoller. I kalendern skriver man in dagens träning och utvärderar den. Det finns möjligheter att göra diagram med olika sorters träning, puls, styrka, syreupptagning mm. Diskutera i forumet, få råd av en PT och leta polare.
 Kanonbra!

Ps. Gissa vem är bakom nicket Glorious?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad spännande, där måste jag gå in!

Postat av: Mi

Halloj!
Orsaken till att jag tänkte reducera min styrketräning till två ggr / vecka är att jag dansar två ggr och kör Body Combat två ggr och det är svårt att hinna vila musklerna.

2008-03-04 @ 06:34:31
URL: http://www.metrobloggen.se/chokladtraning
Postat av: ruth

Nathalie: Ja, gör det! Jag själv är jättenöjd med upplägget.

Mi: Aha, då förstår jag. Kom på en sak, hinner du styrketräna efter dansen? Eftersom du tränar mkt ben där kanske du hinner överkropp?

2008-03-04 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback