kommer inte på nåt alls

Ahh... jag är trött! Attans vad dumt, eller hur man nu uttrycker det. Det är inte ofta som min hjärna visar Error i skrivarcentralen. Men just nu kommer jag inte på något värt att pränta ner. Jag skulle kunna berätta om styrketräningen med Sam i morse, där jag klarade av tyngre vikter än honom i alla övningar. (I alla utom en, fuleta!) Eller varför inte en utläggning om att svenska folket beter sig som idioter. Att dra igång kollektiv mobbing mot Carola är inte acceptabelt någonstans. Inte ens om hon nu har åsikter som inte går stick i stäv med alla andras. Men är det inte väldigt skönt att någon vågar säga vad man innerst innne tycker? Det verkar dessutom som om de allra flesta har glömt bort att hon bara är en vanlig människa. (Och nu vill jag inte ens gå in på ämnet Carola säger- media förvanskar)
Det skulle vara enkelt att dissa regnet och hissa varma tröjor. Vara lagom avundsjuk på Lena som åker till Dubai imorgon. Varför inte le smått och säga att Cissi är världens bästa uppmuntrare när man ringer och gnäller. Speciellt när man är småtrött, har ont i benuslingen och Cissi bara är flumtrött.

Som sagt, det är lätt som en plätt. Men just nu orkar jag helt enkelt inte. Hoppas ni, my darlins´ är pigga och glada!

Kommentarer
Postat av: Jane

Vissa dagar är bara inte bra skrivardagar, så är det. Men upp med hakan, du hittar säkert skrivarglöden i morgon! :)

Postat av: ruth

jane: tackar! Famlar efter varje halmstrå till att skapa något kreativt. Rackans... snart så!

2008-03-11 @ 15:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback