grattis!

Det blev visst sovmorgon idag! Känns nästan som en extra lyster över dagen! Egentligen är det lite lustigt vad någon extra timmes sömn kan göra... Den här gnistrande känslan kan även bero på att solen flödar över glimmande snö. Det kommer bli en bra dag i dag!
Något annat som är väldigt bra, eller snarare fantastiskt roligt är att
Malin och Marcus små pojkar har kommit! De föddes natten mellan måndag och tisdag. Malin skickade ett MMS, så söta! Grattis till tvillingarna!!!

Nope, nu är det dags för att sticka till gymmet. Blir axel-rygg- plus lite annat- pass.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Ruth

Hittade din blogg-adress i mailet du skickade. Ja vistt är det otroligt kul! Och pojkarna är sååå söta att man vill äta upp dem. Bianca är helt fascinerad och pekar på dem och säger; "likadana" hur sött som helst ;-) Nu drar jag hem til sthlm för att fira påsk, så att lilla familjen får lite tid för varandra. Ha en jättebra påsk!
Kram Hannah

2008-03-20 @ 14:07:42
Postat av: ruth

hannah: jag pratade med malin häromdagen och hon sa att pojkarna verkligen är identiska, gulligt! Bara de inte blandar ihop dem (som jag och min tvilling blev!) Hoppas sthlm-besöket var skoj!kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback