frågor kräver svar

Fick ett mail på Facebook igår där en kompis ville allt om hur personlig träning fungerar. Hon bubblade om hur ofta vi ses, vad vi hittar på och om snygghetsgraden. Slängde i väg värsta reklammailet som svar! (Borde nästan få betalt av Sats...) Men vad ska man säga, hade aldrig kört på konceptet om jag inte tyckte det var bra. Blev addad som vän av en annan tjej. I meddelandefältet ville hon att jag skulle påminna om att hon har träningsfrågor som hon måste få svar på
Hur har det kunnat bli så här? I bekantskapskretsen är jag "hon som gymmar." Mäkligt, ser mig själv inte som sådan! Jag har bara roligt medan jag försöker hålla mig i form! Ja, ja. Kan jag vara till någon slags hjälp är jag mer än gärna med på noterna. Vet jag inte vad jag ska säga,  skickar jag helt enkelt över dem till några av er i bloggsfären!

Förövrigt kan jag meddela att solen värmer! När jag traskade genom Fatbursparken imorse silades strålarna genom husen. Luften var lika krispig som halstabletter. Tänkte smått förnöjsamt att det trots allt inte är så illa med vinter! I alla fall inte när jag från säkra källor har hört att det nalkas varmare grader redan i morgon!
Ta hand om er ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, om du borde få betalt av sats borde jag få betalt av mary kay ;) jag menar, så mkt reklam som jag gör....

Postat av: ruth

så här säger vi; får jag betalt av sats fixar jag att du får betalt av MK!

2008-03-29 @ 17:55:58
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback