ångrade mig på vägen

Det är så mycket som går igenom tankarna just nu. Gör min absolut sista dag på jobbet imorgon och det är en väldigt konstig känsla. Två år på ett och samma ställe är ändå ganska lång tid. Ja, med tanke på att jag farit som ett jehu sedan dagen efter studenten. Ett år där, ett par månader där och plugg nåra år på ett helt annat ställe. Fast just nu längtar jag efter semster och lite ledig tid. Funderingarna får helt enkelt komma sedan.

Var egentligen på väg hem efter jobbet. Men rastlösheten bet sig fast i benen och jag åkte till Sats Hötorget istället. Bästa instruktören
Terese skulle ha 55 minuter cykel. När dessutom Sofy hade bokat upp sig fanns inte längre någon tvekan. På med snyggaste spinningskorna och träningskläderna. Väl på cykeln rann segheten och tröttheten av mig. Musiken dundrade igång och det blev ett superpass! Terese peppade, hejjade och drog oss igenom 55 minuter av backar och intervaller. Jag gav järnet och blev nöjd med min insats! Härliga Sofia var lika slut som jag, vilket grymt adrenalinsprutande pass!

Jag ångrar inte att det blev en avstickare till Hötorget innan jag entrade hemmet.

Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Underbart skönt med träning som kommer som en bonus!

Postat av: ruth

ja, visst är det! Å bonus är ju som gratis (och gratis är gott):D

2008-06-27 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback