spenderar-brallorna är på

På väg från Mera Hälsa kom jag på att jag åker till Mallis imorrn. Ja, eller kom på å kom på är väl att ta i. Men jag påmindes om att jag behöver en ny bikini. Som (stolt) ägare till ett Stadiumkort trillade jag in i stans bästa butik. Vandrade runt en sväng och hittade ett par favoriter. Eftersom det var Ta tre betala för två- erbjudande blev det inte en ny dress, utan tre stycken! Kan verka onödigt, men nu har jag så det räcker till nästa säsong med. Hittade ett linne, eller vad det nu ska likna, till ett bra pris med. (märker ni min modell-look-a-like-pose.) (Fniss) Åkte ner i påsen den med. När jag stod på gastan insåg jag att jag inte drog medlemskortet. Typiskt, vad ska man då ha det till? Haaha... Egentligen skulle ett par sommarklänningar passa bra, men orkar inte riktigt gå runt och kolla. Hinner jag inte imorrn finns säkert nån att få tag på Mallis, eller vad tror ni?

Nope. dags att göra mig iordning för kvällens stora händelse: bio. (Jane, du vet vad det handlar om) Ska dra på mig skorna med lite extra vidd där framme. Lyckades med konststycket att drämma foten i soffan för någon timma sedan. Nageln på ringtån sprack hela vägen samt en och en halv centimeter långt jack i själva tåtoppen (man säger fingertoppen, kan man inte uttrycka samma sak om tån?) Tog en bild men valde att inte lägga upp den. (Så mycket blod är inte nyttigt att se). (Inte på en gång iallafall!) Känns väldigt lyckosamt att ha en trasig tå lagom tills den och resten av kroppen ska doppas i saaaaalt vatten.
My darlins, ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ojoj, då förstår jag varför du inte svarat i telefon...

Postat av: Jane

Iiiiiiiih!!! :D



Det lät inte alls särskilt trevligt angående tån, men jag hoppas att du hade annat att tänka på under kvällen! ;D



KRAM!

2008-06-12 @ 09:33:29
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Jane

OCH JAG VILL FÖLJA MED!!!!!!

2008-06-12 @ 09:33:50
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: ruth

elin: jag ringer idag!



Jane: ihhhhh... fick sannerligen annat att tänka på ;) Och klart du ska följa med, det kommer fler resor!!!

2008-06-12 @ 09:52:36
URL: http://ruth.blogg.se/
Postat av: ewa

lycka till pa mallis!! hoppas att allt gar bra o att du far kanonreportage! har ar det varmt!! o hoga vagor kraaaam

2008-06-12 @ 12:32:50
Postat av: ruth

ah, syster yster!! rackans vad ja saknar dig. Vi har inte pratat på hela fyra dar!!! Kom hem snart. kraaaam

2008-06-12 @ 16:22:48
Postat av: GymGlam/Caroline Nilsson

Cool outfit! Ha så skoj på mallis!

2008-06-12 @ 20:01:59
URL: http://www.metrobloggen.se/gymglam
Postat av: ruth

caroline: thnx, vi hade det kanon på mallis!

2008-06-16 @ 09:51:34
URL: http://ruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback