smått irriterad

Innan jag somnade igår längtade jag till morgonens träning. Schemat var skrivet, varje övning hade gåtts igenom och jag  kunde knappt vänta tills jag fick sätta igång. Oh tjena... På något konstigt vänster glömde jag ställa alarmet. Istället för att vakna vid fem segade sig blicken upp strax före åtta. Flög upp ur sängen och gjorde ordning mig i stålmannen-fart. Hela dagen har jag varit irriterad på den missade träningen. Ikväll ska jag träffa allra käraste syster och då finns ingen tid att gymma. Å syster har jag inte sett sedan 30- åriga kriget, saknat henne otroligt mycket.
Hmm. En oplanderad vilodag ger inga bra resultat. Gah! Får köra dubbelt imorrn istället.

Nåja, kan inte göra nåt åt det nu ändå. Det positiva är att det äntligen är helg. Och inte vilken helg som helst. Nä, första helgen på semestern!! Jag finner knappt orden, ska bli så underbart. Ledig, sol och sommar. Det ni, det är värt att fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback