i full fart mot en intensiv vecka

Vilken helg! (berättar mer om den senare) Men nu är det måndag igen. Med besked! Har suttit på jobbet en halvtimma gott och väl. Yeah, veckan kommer minst sagt bli intensiv. Bland annat årsmötesvecka på jobbet (vilket i praktiken innebär jobb dygnet runt onsdag och torsdag) På fredag morgon åker jag ner till fantastiska Öland och systers bröllop! Men det är flera dagar kvar. Först är det jobb som gäller,

Godmorgon, förresten! Det är ljuvligt väder ute, kaffet precis lagom och jag är nästan pigg. Välkomna upp till en ny vecka, full av underbara möjligheter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Jag har också en intensiv vecka framför mig,både nöjen och jobb!

Postat av: cizzi

vad härligt med bröllop =) hoppas veckan blir kanonbra!

2008-06-02 @ 08:28:41
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: ruth

anna: det är när man har mycket att göra som livet är skoj!



cizzi: Ja, det kommer att bli kanonroligt!!! Hoppas din vecka oxå blir bra!

2008-06-02 @ 14:54:31
Postat av: maja

awwwww, birger...

2008-06-02 @ 16:40:51
Postat av: ruth

maja: haha, japp. den mannen sätter sina spår!

2008-06-03 @ 10:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback