värsta fyndet

En evighetslång dag är nästan slut. Vaknade på soffan- av alla platser- imorse. Nacken var stel av någon konstig sovställing. Hur är det möjligt att ligga hopknögglad i soffan hela natten när sängen står tre meter bort? (Jag borde lagt mig när jag slumrade till under Scrubs.) Drog på mig träningskläderna och traskade ner till pendeln. Det var varmt ute! Tröjan åkte av på en gång och jag njöt av att slippa frysa för en gång skull. Väl på Sats var det ingen risk för sådant; cykelsalen var full på när som ett par cyklar! (vad allsindar... det är semestertider och juli!) Saknade snygga Jane och hennes bubbliga peppningar. Det är verkligen något som fattas när hon inte finns på cyklen bredvid!
Terese gav järnet och det blev jobbiga minuter upp till mjölksyreivå. Trappan upp från omklädningsrummet gick segare än normalt...

Istället för att åka till jobbet i vanlig ordning, tog jag pendeln hem. Frukost i trädgården, sol och semester måste vara en av de bästa kombinationerna som finns! Jag hann sola en sväng innan det var dags att attackera stan igen. Syster väntade på centralen och tillsammans skulle vi hitta reans bästa fynd! Hmm... det visade ganska snart att det allra mesta var urplockat. Rackans, det är nu man skulle ha en superudda storlek! Ramlade tillsist över en jättefin klänning . Dock inte till reapris, men vad gör det om hundra år! (bilder kommer imorrn!) Fyndade även ett par stödstrumpor till den stundade flygresan till afrikaland. Otroligt sexigt, jag vet... Till mitt ynkliga försvar; När jag åkte långfärdsbuss till Frankrike förra året kallades jag elefantmannen under de två första dagarna. Jag tänker inte riskera nåt under kommande resor!

På tal om resor;
Dags att göra en till John Blunds rike. Världens längsta dag fortsätter imorrn. (sleep tight, my darlins)

Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Jag är bokad till ikväll. Ska jag paxa en cykel till dig i vanlig ordning? Kram!

Postat av: Jane

Sweetiepie!!! Inte bara för inlägget ovan, även för ditt supergulliga sms som värmde väldigt mycket i mitt lilla hjärta. I morgon är jag förhoppningsvis på banan igen och tänkte försöka vara med på lunchpasset på PF!

KRAM!

2008-07-02 @ 10:19:08
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: ruth

tessan: Tack för ett kanonpass! Utan dig bredvid hade det aldrig gått vägen...



jane: saknar dig, pinglan! Trevligt att få prata med dig iaf idag!

2008-07-04 @ 02:27:00
Postat av: Inte Din Mamma

Du vet vad uttrycket "elefantmannen" kommer ifrån eller? Det är inte att ha lång näsa utan um ja långt ngn annanstans...

2008-07-09 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback