jag är otroligt ledsen

Åh, jag vill inget annat än att berätta om allt jag har varit med om i Afrika. Tyvärr måste jag vara väldigt snål på den fronten... Anledningen stavas frilansreportages. Om jag skriver samma sak här som i artiklarna kan det bli trubbel med publiceringen. Jag är jätteledsen, my darlins. Några detaljer bjuder jag naturligtvis på, men inte de större sakerna. Är det en tröst att ni kan läsa tidningarna sedan? Bilden till vänster är från balkongen på hotellet. I bakgrunden ser ni bananplantor och en av de kullarna som Kampala är uppbygd på.

****
Om ett litet tag ska jag bege mig från Göteborg till Halmstad. Där väntar bror nummer två och hans bästa polare. N, som han kommer att kallas här. Han är värsta experten på vattensport och ska lära mig Kitesurfa! Jopps, ni läste rätt. Surfa, jag, i Halmstad. (vid kitesurfing använder man surfbräda och en slags drake/skärm som ger rejäl fart) Jag är helt sjukt nervös! Äh, det kommer att gå bra. N är enligt egen utsaga tålmodigheten själv. Haha.



Kommentarer
Postat av: ingela

vilken tidningar är det du kommer skiva i/för?

Postat av: Elin

Ser framemot att läsa det sen, du får spara en tidning o visa någon gång :)

Kommer gå jättebra att kitesurfa, du kommer se ut som en stjärna och ha jättekul! Kram på dig :)

2008-07-21 @ 22:10:04
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Jane

Åh, jag vill också!! :D Och jag saknar dig!! Kram

2008-07-22 @ 10:54:12
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: JoHo

Jag måste också bara fråga... i vilka tidningar ska du skriva? Det måste du berätta för oss nyfikna sen! :D

2008-07-26 @ 13:23:26
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback