en till dag

Att tiden ar relativ konstaterade jag redan i forra inlagget. I skrivande stund ar vi ett helt dygn forsende i programmet! Det borjade med att nagra kursdeltagare inte kom fram forran klockan 16.00 i sondags. Darfor skjots forelasningen klockan 11 upp till 17.00. Men eftersom inga dok upp, skippades den med. Hmmm... thats Africa.
Annars kan jag avsloja att ni inte alls behover vara avundsjuka pa mig angaende vadret. Har har regnperioden jus borjat och tempen ligger runt 18 grader. Visserligen ar luftfuktigheten superhog sa det kanns varmt anda, ungefar som nar man har feber. Borjar kanna av att jag inte tranat sedan forra veckan. Abstinensen satten in redan i lordags och jag ar nastan gratfardig av blandning av angest och traningssug. Aven om jag vet att jag omojligt forvandlas till en tjockis under tiden har, ar kanslan en helt annan. Begav mig upp pa terassen tidigt imorse och gjorde ett eget program bestande av funktionell styrka. Otroligt skont! Helst av allt vill jag ut och springa, men de som vet rekommenderar inte att jag ger mig ut ensam. Attans!

Ok, nog med gnall! Igar kvall var jag pa en helt otrolig, fantastisk, magisk show. Tre timmars dans som berattade om Ugandas historia. Trummor, xylofoner, flojte, bjalloror... Jag visar bilder nar jag kommer hem. Kanns otroligt att fa vara har.
Nu tar tiden slut!
kramar till er alla.


Kommentarer
Postat av: Jane

Njut nu av tiden sötis och OROA DIG INTE FÖR DIN VÄLFÖRTJÄNTA VILA SOM JAG LOVAR(!!!!) BARA GÖR DIG GOTT!!!



Bort med alla dumma hjärnspöken nu, basta!!



KRAM!!

Postat av: ruth

jane: Vila ar bra har jag hort... Nu kastar vi bort spokerna, inte sant?

2008-07-21 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback