Vi är de tuffaste, starkaste, grymmaste och snyggaste..

Blir man inte peppad av den texten, då blir man det aldrig! Det var klart en perfekt låt att avsluta cykelpasset på i morse. Kanske inte känner mig som värsta hetingen när jag sitter och sliter på cyklen och svettas som en liten gris. Inte förrän efteråt. När jag duschat, fönat håret och lagt på ansiktet. Rackans vad snygg man känner sig då! Ja, i allafall vill man gärna tro det.

För att återgå till cyklingen i morse. Tyckte det gick fint, trots att mjölksyran satte sig i benen nästan omedelbart. Då brukar jag koncentrera mig på musiken och koppla bort den brännande känslan. En av uppvärmningslåtarna var Jackson Five´s Want you back. En låt man blir nästan överdrivet glad av! Jag gillar sådan musik. Den sorten som man känner igen och kan nynna med i. Det enda jag avskyr i sådan väg (vilket man egentligen inte bör ägna tid åt. Det är inte bra för karman. (även om jag inte tror det i betydelsen annat än att man får tillbaka det man ger ut)). är nts-nts-nts-nts-musik. Även känt som house/techno. Totalt värdelöst! Alla melodislingor vävs in varandra och man har ingen aning om när den ena låten tar slut och den andra tar vid. Jag som dessutom har ovanan att slå takten med fingrarna mot styret och sjunga med i stycken jag diggar. (och det går ju inte alls med synthmusik!) ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback