Saker som gör tillvaron gladare

Slank i väg till Sats Söder i dag och lunchtränade. Superskönt att komma från kontoret en liten stund och koppla bort alla tankar på jobb. Och det behövs, my darlins´.  Första dagen efter en lååååång ledighet kräver sina pauser. Nåja, alla kanske inte räknar fyrtio minuter cykel och trettio minuter Core som paus. Kan alltid säga att det känns fantastiskt efteråt!
image129
image127

Är annars väldigt konfunderad över vädret här i stan. I går nynnade jag på "Winter Wonderland" under hela morronpromenixen. I dag när jag stack ut näsan hade all snö regnat bort. Attans, hade verkligen hoppats på rejält vinterväder med några minusgrader! Det blir så mycket ljusare med snötäckta vidder. Betydligt bättre än fyra nyanser av grått på himlavalvet. Då får man hitta på andra saker som gör att tillvaron blir lite gladare. Som tex. mitt chockrosa nagellack! (Jag ler stort varje gång blicken fastnar på naglarna.) Men det som gör mig allra gladast just för tillfället är att jag fick tag i perfumen jag sniffat på sedan september. Burberrys Brit. En doft som man njuter av i fulla muggar!

Nope, på tal om muggar. Ska hämta dagens femtioelfte sådan med kaffe nu. Ska hålla i gång några timmar till på jobbet, därefter blir det smyckeparty i Sumpan. Kanske blir det ett par till örhängen i samlingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback