Min tvillingsysters födelsedag

Jag vankade runt på stan för att hitta den perfekta födelsedagspresenten till syster yster. Det var inget som klack till i hjärtat och ledde till omedelbar förälskelse. För att muntra upp mig själv puffade jag upp dörren till Ordning och reda. Jag älskar den butiken! Block, pennor, album och andra saker som förvandlar skrivbordet till ett ställe som ser helt underbart ut. Medan jag med vördnad i blicken gick runt bland attiraljerna, såg jag plötsligt presenten. The present, Le cadeau... Ja du vet vad jag menar. Fick hjälp att välja ut den snyggaste och betalade. Medan kassörskan slog in presenten frågade hon vem som skulle få den. "Den är till min tvillingsyster som fyller år idag." svarade jag. "Ah, hoppas hon får en jättebra födelsedag!"

Läs det en gång till: -Min tvillingsyster fyller år i dag-  -Hoppas hon får en jättebra födelsedag-
Förstår du? Nästan ingen hänger med i svängarna. Syster nämnde på sin avdelning att kollegorna gärna fick besöka den gula villan, eftersom hennes tvillingsyster fyllde år. Varför ska vi komma hem till dig om det är din syster som fyller år?
Inte förrän en halvtimma senare skrålade de i kapp: "Men du, om din tvilling fyller år. Då betyder det att du också fyller år!"
I bland tar det en liten stund innan poletten trillar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback