fartlekar

Plats: Jobbet på söder.
Väder: Regn och grådis.
Sysselsättning: Jobbar med redigering.
Gjort: Joggat, flyttat in saker i det nya rummet i gula villan, ätit en fantastisk frukost, druckit kaffe, skrivit minneslistor (Köp linsvätska nu(!!!), kolla nya recept, vattna blommorna, kolla upp olika sorters mixer och vattenkokare...) städat skrivbordet
Humör: Halvbra. Irriterad på slagborren i kontoret bredvid,
Krämpor: Ont i tummen! (slicade upp den i går)
Planer: Käka lunch, jobba resten av dagen, köpa linsvätska, cellgrupp på Kungsholmen i kväll och sängdags.
Outfit: Svarta Gul och Blå jeans, vitt linne från Gina Tricot och slätstickad tröja från Peak.


Inte illa va, en liten lista så här mitt på dagen! Inser att det blivit alldeles för lite av den varan det sistånde! Hann annars med en joggingtur i morse. Regnet strilade ner. Bara för att jag inte orkade sätta in linserna blev hela världen suddig. Klafsade i varenda vattenpöl som överhuvudtaget fanns att plumsa i. Trots det kändes benen väldigt pigga och den bultande foten var ett minne blott. Har läst i diverse löparartiklar att "fartlekar är ett bra och roligt sätt att variera träningen på". Vad nu det kan tänkas vara vet jag inte riktigt. Men ägnade mig åt något som eventuellt kan sorteras under den katagorin ett par kilometer. Sprang fort som attans till en lyktstolpe, saktade ner farten till nästa, apfort till den tredje och lugnare igen and so on. Var faktiskt skoj!
Nä, här blir det inget nyttigt gjort. Ska redigera vidare en stund. Därefter lockar lunchen!


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh, den där listan kände jag igen minsann! ;)

Postat av: ruth

Felicitass: Ha,ha... Jag bugar å tackar! Det är verkligen en kanonlista =)

2008-02-05 @ 11:31:24
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback