totalt hjärnsläpp

Andra frukosten avklarad! En fantastisk (host-host) inplastad grovis med keso, kalkon och tomat. Borde knappast häva i mig kaffe efter att ha varit högt och lågt i en halv evighet. Nu överdrev jag bara lite. (Jag får göra det, är trots allt journalist!) Missförstå mig rätt! Jag älskar att träna och speciellt med Johanna. Hon får mig att ge allt och lite till. Hon pushar, rättar tekniker och ger den där extra injektionen av styrka när jag behöver det som mest. Men idag var det en lång och jobbig timma. Fast så här efteråt känns det jättebra! Rejält slit ger bra resultat, dessutom har gjort mig förtjänt av le petit dejuner numero deux

***

Glömde alldeles bort att berätta om mitt totala hjärnsläpp igår! Var helt väck i tankarna efter morgonträningen. (Tror jag blev alldeles kollrig av solen och stockholms plötsliga skönhet) Istället för att åka till jobbet via Karlbergs station, (rekommenderas starkt) tog jag pendeln hem. Inte förrän jag hoppat av och var på väg mot utgången insåg jag vad jag sysslade med. Åhhhh.. Pucko-Ruth på turné! Tur att jag inte hamnade ända ute i obygden. Eller för den delen på något konstigt vänster kom ombord på Arlanda Express, för att i sin tur komma till sans i luften någonstans mellan Panama och Ecuador! Ja, då var hemmastationen inte alls något att skämmas över.

Kommentarer
Postat av: Älskar Choklad

Jag ska ha mina skor till Body Combat ,gymmet och så skulle jag behöva något att dansa i oxå . Har just börjat dansa och det är såååååå roligt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback