operation utredning är igång

Imorgon börjar Operation Utredning. Första steget på färden blir åderlåtning provtagning med runt femtioelva rör och sjuttiofemton stickor. Kan inte påstå att jag är nervös eller rädd, vill bara få reda på varför jag mår som jag gör. Tio tusen kronorsfrågan lyder således: Hur kommer det sig att mina lungor helt plötsligt har fräckheten (utan att ens ge några som helst ledtrådar) att prestera med lägre kapacitet.

Well. De kallas inte för experter för inte. Snart är jag fit for fight igen!!!
image162

Kommentarer
Postat av: Jane

Och jag håller alla mina tummar och tår för att det ska vara något lättfixat!!!!

Förvarning: Jag börjar bli lite tveksam till boxpasset på tisdag.. :/ Trots att 2,5 veckor har gått, har jag fortfarande inte blivit bra i handen som jag pajjade lite sist.. :P Men vi hörs innan dess, så hoppas jag på att både du och jag blivit fit for fight! :)

Postat av: Mi

Lycka till med utredningen!!!

2008-03-01 @ 13:26:38
URL: http://www.metrobloggen.se/chokladtraning
Postat av: ruth

jane: tack, jag gör det med!!
Boxen på tisdag, vi tar nästa vecka istället! Har PT-timma på tisdagskvällen och orkar nog inte boxas efteråt. Men vi höres!

Mi: tack!!!

2008-03-01 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback