me, my self and I

Nu är det snart helg! Ska en sväng till gymmet och köra ett stenhårt (ja, ja. får se hur det blir med det. Är trots allt fredag...) SatsCore puls pass. Därefter, my darlin´s. Därefter väntar soffan, tvn och Ben & Jerry. Inser vad fantastiskt spännade det låter! Men ni får ta med i räkningen att det varit en späckad vecka! Därför blir det Charlies änglar och Let´s dance. Me, my self and I.
image138Det är så märkligt. För ett par år sedan fick jag nästan panikkänslor av att vara ensam en kväll. Det var absolut det värsta jag visste och brukade kontra med; Jag är inte så värst spännande att umgås med själv. Kan bara konstatera att jag hade fel. (eller fett fel, som jag skulle sagt då.) Tror alla behöver kvalitetstid med sig själv då och då. Och det ska jag ha i min nya soffa som står i det nya rummet. Ahhh....

Imorgon blir det mer ljud i skällan. Ska träffa Cissi och förhoppningsvis får vi tag i biljetter till Popcorn. Pablo Fransisco är i stan. Och det får man helt enkelt inte missa. Innan dess hoppas jag hinna med ett styrkepass. De allra flesta som jobbar på centren ska på inspirationsdag och klasserna är inställda. Hoppas att folket stannar hemma då! Älskar i vanliga fall när det är fullt med folk, men på gymmet blir jag fasligt folkskygg. Trångt, eländigt och varmt. Nä.

Ha det gott, så hörs vi om någon dag!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Fatta va kul. Återuppliva lite minnen från tonåren igen :P Klart ja hänger på =)

Postat av: Malin

Hoppas du har/haft en jätteskön kväll sötis! Jag ska stupa i säng nu efter ytterligare duster med lillan.... är helt slut :-(
Ha en fortsatt bra helg nu! Du är verkligen bäst! tack för att jag fick gnälla av mig lite för dig :-)

2008-02-01 @ 21:59:59
Postat av: ruth

kattis: Ja, men absolut! Då är det bara att fixa biljetter.
Malin: Hade en kanonskön kväll. Hoppas lillan är på bättre humör denna vecka. Annars är det bara att ringa igen. Ja, alltså. Du får ju ringa när som. Äh, du vet vad jag menar =)

2008-02-04 @ 09:44:52
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback