Längtar...

image4

Just nu längtar jag till sommaren, ljumma vindar, solbränna och kajakpaddling. Under tiden piggar jag upp mig med kaffe, lampor vinklade mot ansiktet och träning, träning, träning. Kom just till kontoret (nåja, nästan nyss) från Sats Stureplan och Cykel + Core 60 minuter. Bestämde mig för att promenixa därifrån till Södermalm. Det var innan jag spanade ut och såg strilande regn. Där fick man för att man plattade håret! Lite regn ska väl inte få mig att bli blöt i sinnet? Har jag sagt att apostlahästarna ska avändas, då ska de det också! 
Avnjuter i skrivande stund frukost nummer två, samma som i går men lyxar till det med the idag. Nope, här blir det inga program gjorda: Nu är det dags för några timmars redigering. Hoppas ni haft en bra morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback