gunga ihop i en stor grupp

Vid just den här tiden på dagen vill jag bara dunsa ner huvudet på tangentbordet och sova en sväng. (Förmodligen med resultatet att Z präntas på 173 sidor!)  Ahhh... får göra några upphopp och hälla i mig några koppar kaffe. Göra en Kajsa Bergqvist -klapp på kinderna bör också fungera. (eller var det fröken Kluft som gjorde det...)

Får bli en relativt tidig kväll känner jag. Men först är det körövning som gäller! Har sjungit i kör sedan jag var en tvärhand hög. Kom aldrig för mig att hitta någon ny nör jag flyttade till Stockgholm.  Insåg för ett tag sedan hur mycket jag saknade hela grejen med notpapper, stämsång och att stå och gunga i en stor grupp. Sagt och gjort, sökte upp en och voilá; nu är man med på spåret igen! Känns helt ok, för att inte säga riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Jane

Så du är också en liten sångfågel?! :) Jag har också sjungit i kör sedan jag var en liten plutt och saknar det väldigt mycket. Men jag känner inte att tiden finns.. :/ Vilken kör har du gått med i?

Postat av: Kattis

Det går si å så m träningen men ja gör mitt bästa =)
Hur blir d m BSB konserten då, ska du ta dig dit eller ?

2008-02-21 @ 21:12:12
URL: http://twoface.blogg.se
Postat av: ruth

jane: sångfågel, ja jo, Det stämmer fint! Tyvärr måste jag pressa för att få tid med kören, men det är väldigt skoj. Är med i den Filadelfiakyrkan startade förra året. Kom med du oxå! :D

Kattis: Man kan inte göra mer än sitt bästa, och den träning som blir av är den bästa. (smart, va?) Bsb, ska ja kolla om det finns biljetter kvar?

2008-02-22 @ 11:02:13
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback