första frukosten avklarad

Jag har precis ätit första halvan av frukosten. Andra kommer efter morgonträningen. Känner mig nästan som Sam i Sagan om ringen. Du vet när han och Frodo är på väg till Mordor och blir helt förtvivlad över att de inte hinner med en andra frukost. Ja, ja, Anledningen att jag delar upp morgonmålet beror på styrketräning med PT-Johanna om ett par timmar. Måste erkänna att jag föredrar morgonträning än kvällsträning. För mig är det nästan en uppoffring att pallra mig till gymmet efter 18.30. Vem trodde att jag skulle bli en morgonmänniska? Men det så klart. Har aldrig kunnat sova läääääänge, inte ens under tonåren. Minns när jag för första gången sov längre än 11. Blev nästan stolt och tyckte jag kvalificerat mig till en tvättäkta tonåring!
Nope. Ska packa väskan och slänga på ett lager foundation och mascara. Att vara sminkad under träning är lite småfånigt. Men foundation tillhör hudvården och hamnar alltså inte under den kategorin.
Ha en trevlig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback