muskler utan ansträning

Zappade precis förbi Tv-shop. De visade på alla tänkbara sätt hur man får magrutor utan att göra ett skvatt. Ja, utom att fästa elektroder på magen vill säga. Genom att simulera situps ska musklerna komma fram och underhudsfettet smälta bort. Nu vet både du och jag att det krävs betydligt mer än situps för att få ett sixpack. Och det finns inte en chans i världen att en vältrimmad kropp kommer från ett bälte kring magen. Se så, pallra dig i väg till gymmet, löpspåret eller simhallen istället. Och det är precis det jag tänker göra nu!
See ya folks.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Har du sett Erik och Macckan på TV6? Dom testade den där manicken på en av de vältränade gladiatorerna förra veckan! resultatet: tja de enda magmusklerna dom fick av den kom nog från asgarvet som utbröt i testpanelen..... ja på tal om oviktigt vetande alltså s

Å du, ja det är nog THE Nyårsklänning s

2008-12-14 @ 12:42:05
Postat av: ruth

Nilla: nej, det har jag missat! Men jag är inte förvånad över resultatet! Det som förvånar mig är att folk går på det...

2008-12-15 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback