baksmälla

Nu bultar det oroväckande i knäet. Det stramar upp i låret och börjar bli svårt att ta mig fram utan att halta. Hmmm... är det sånt här som kallas för baksmälla? Får smeta på lite gel, stretcha och hoppas att det hela går över tills imorgon. Jag får nog skippa gymmet idag. Hade planerat in en styrketräning och få igång cirkulationen. Ljuvlig träningsvärk tills imorgon och andra positiva saker man får av träning. Även om jag kan göra en massa utan att involvera benet, är det inte speciellt smart under omständigheterna. Det får bli hemmadag i stället. (kan alltid kolla på OS!)
Nä, ska ta mig ur soffan och OS och baka lite bröd. Känns som en god idé då det är på upphällningen. Blir kanske även något med blåbären som jag plockade hos bästa Jane förra veckan. En dag i fullständig och total vila alltså. Hmm... kan nog vara bra det också.
Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback