äta på lunchen

Det börjar närma sig lunchdags. Egentligen skulle jag vilja ta ett snabbpass nere i jobbgymet, men skrivbordet kräver min uppmärksamhet. Skivreleaser, recensioner, intervjuer... Allt sådant som jag i normala fall älskar att  ta itu med. Men just nu är jag mest irriterad över att det inte blir någon dust med vare sig med crosstrainern eller bänkpressen. Så puckat eftersom jag vet att kvällens träning formligen kommer ta musten ur mig. Om allt går som jag tror, blir jag så slut att krypa blir enda alternativet komma hem. Äh, bort med alla dumma tankar! Får tänka att det dessutom är nice att äta tillsammans med de andra istället för att harva själv. 

Nepp, nu lockar tonfisk med lowcarb pasta, wokgrönsaker och salladsblandning. Släng på ett par koppar kaffe så blir det perfekt (var det någon som skrek kaffetant?)(kanske dags att köra ett par veckor detox för att bli av med allt slagg sedan sommaren?)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tonfisk???? kan inte du förklara för mig hur man lär sig gilla det?? har försökt och försökt i alla dess former men det GÅR helt enkelt inte... men makrill börjar jag faktiskt gilla :) heöst på knäckebröd med avocado.

Stor kram på dig tjejen! och du, om två dar kommer jag upp :-)

2008-08-27 @ 12:57:26
Postat av: ruth

malin: tonfisk är hur gott som helst! Makrill är inte illa det heller. SLäng på lite keso tillsammans med avocadon nästa gång, riktigt gott! Du, om du vill kan vi hämta nummerlapparna till loppet tillsammans! kramar

2008-08-27 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback