trist

Åh, sånt tråkigt väder ute! Jag hade sett fram mot ytterligare sol och klarblå himmel. Istället faller regnet i små, små droppar och hela stan vilar under ett kiselgrått täcke. Har egentligen inte lust med någonting. Lustigt det där, hur en sådan känsla bara kan invadera. Igår kväll var jag pigg på precis allt. Hade massor av idéer på hur man skulle kunna förgylla en helt vanlig lördag i augusti. Nu vill jag helst krypa ner i sängen igen och bara sova. Alternativt läsa en bok eller kolla på tv. Men det kan jag inte ge efter för, inte nu när jag innerst inne vill göra något skoj. Trots duggandet ska jag aktivera mig med en löparrunda. Tror att jag läst någonstans att det bästa springvädret är just när det regnar. Man slipper få solsting, vattnet kyler och man känner sig attans duktig när man kommit hem. Hepp, hepp!
Hoppas ni har det bra där ni är!

Kommentarer
Postat av: maja

kommer du ihåg hanna johansson från tobbes flickor? en liten blond sak med största leendet?... hon gifter sig idag, hursomhelst... hon hade ju iaf tur med vädret... NOT...

(emma mållberg kanske du kommer ihåg också.. hon har gift sig med robin olsson - högsby...)

2008-08-02 @ 12:55:20
Postat av: Elin

Man får så mycket syre i sig när det regnar ;) Jag ska också ut o springa idag tror jag!

Postat av: Ingela

Hej och tack för din kommentar! Att få höra av andra att de är för tidigt födda eller att de har fött barn för tidigt, och att det har gått bra för dem ger mig verkligen ro och hopp inför framtiden. För visst har det gått jättebra för Ida hittills men framtiden är ännu oviss. Jag går absolut inte och oroar mig jämt men ibland kommer tankar som oroar.

2008-08-02 @ 14:03:11
URL: http://alskadeida.blogspot.com
Postat av: ruth

maja: Hmmm.. jag vet inte riktigt. Stackarn som inte lyckades alls med vädret! En sådan dag är det superviktigt!



elin: syre när det regnar? Jag fattar inte... (blond- ja vet!)



ingela: Det går bra för de allra flesta prematurer, klart att du funderar ibland! Men det har som sagt gått riktigt bra för både mig och syster yster.

2008-08-03 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback