kirk franklins bästa formtips

Oh my God... Jag har just haft en telefonare till USA. Kirk Franklin var väldigt slipad, väldigt trevlig men mindre pratsam. När jag ringe var han i full färd att avsluta en tidigare intervju. Jag väntade åtta minuter och lyssnade till min dator och egna tankar. TIllslut svarade han och var så proffsig som man kan begära från en megastjärna. (Ja, så står det beskrivet på gospelchannels hemsida!) När han inte hörde vad jag sa skyllde han på att min telefon brusade. Haha, gulligt av honom att inte påpeka min förmodade hemska nervösa accent. Han sa på slutet att det skulle vara trevligt att få träffa mig under hans spelning den 10 september. Yeah, I´ll be there.

Klart att jag inte glömde bort er; jag passade på att fråga om hans bästa komma-i-form-tips. Jo serru, det är att se över kosten. Man kan träna, träna,träna utan att se nåt resultat. Men när man väl kollar vad man egentligen stoppar i sig, skär ner på kolhydrater och onödigt fett- då kommer formen utav bara farten.

Nä, nu ska jag sova och förbereda mig allt jag kan inför morgondagen. Mycket glad och tacksam över en strålande intervju. God natt, bloggers. Vi läses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback