hett material och hetare dejter

Just nu håller jag på med en artikel som från början verkade vara hur trist som helst. Men ju mer jag gräver, pratar med folk och skriver- desto mer spännande blir det. Det här, my darlins, det här är brännhett material! (jag länkar till artikeln när den kommer ut) 

Om ett par timmar ska jag stämpla ut och ge mig hemåt. Tveksamt om jag hinner till Hagaparken och joggturen med Janeoch Sofy. Det skulle vara så roligt att ta en tur med tjejerna. Very well, får helt enkelt se om tåget och jag hinner in till hufudstaden i lagom tid. Annars kommer jag träffa pinglorna lite senare! Vi har nämligen en bio-dejt på gång tillsammans med de andra sköna brudarna Mela och Tessan. Min bror brukar alltid sucka och himla med ögoen. "Varför säger du dejt när du ska träffa några kompisar. Till råga på allt tjejer? Du är ju konstig." Ha, tur att du älskar mig då. Eller hur?" brukar jag alltid svara. Han i sin tur muttrar någor ohörbart men nickar bekräftande. (det ser jag förvisso inte eftersom vi ratar i telefon betydligt oftare än face to face. Men jag kan ana och hans hummande låter som en nick.) Filmen heter något med Blueberry. Är inte så uppdaterad vad den kan handla om, men det får ge sig. Det kanske bara är bra om jag är helt blank, utan förväntningar och bara sjunker ner i biostolen. Då slipper man bli besviken. Visserligen brukar jag väldigt sällan bli besviken på saker och ting, men man kan aldrig veta! 
Nope, dags att jobba vidare och leka journalist. 
Paw rektigt.

ps. Killen från gymmet igår messade nyss... 

Kommentarer
Postat av: JoHo

Spännande med het artikel! Och ännu mer spännande med gymragg! Jag hoppas på fortsättning... :)

Postat av: Jane

Tack för igår sötis, det var mysigt!! :D

2008-08-07 @ 09:40:55
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: ruth

joho: klart att jag kommer skriva mer om ragget ;)



jane: tack själv!

2008-08-07 @ 14:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback