hem ljuva hem

Hemma igen och nedsjunken i soffan med en kopp te bredvid mig. Det känns som om jag inte gör annat än att vara på jobbet eller på gymmet. Inte för att jag klagar, men blir väldigt långa dagar. Skönt att jag snart ska lägga mig. Det är något jag kan se fram emot flera timmar. Just det där ögonblicket då man kryper ner under täcket och precis ska somna.
I morgon väntar en späckad dag i stan. Mellan jobben och intervjuerna ska jag klämma in en lunch med världens bästa syster. Om hon vill får hon fungera som min musa och hänga med på nåt uppdrag. Haha... kan kanske skicka in henne istället. Jag menar, folk vet inte hur jag ser ut och hon skulle nog kunna göra ett gott arbete.

Träningen i kväll gick bra. Bra men inte utmärkt, blev inte alls lika utpumpad som jag hade sett fram emot. Gör jag fel eller helt enkelt mer tränad än de övriga deltagarna? (Får fråga PTn som håller i klassen nästa gång.)
Packa jobbväska- träningsväska- matväska. Sen är jag klar för sängen.
good night sweethearts.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men var glad du som har jobb! ;)

Postat av: ruth

daniel: Jag är glad, överlycklig!! :D

2008-08-29 @ 16:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback