balansen mellan skrivbordet och allt annat

Jag har gått många nyfikna blickar idag. Inte för att jag ser så hemskt mycket annorlunda än i fredags. Nepp, anledningen till uppståndelsen är min pilatseboll. På Tereses inrådan har jag en sådan istället för vanlig skrivbordsstol. Det är lite spejsigt att sitta på ett stort blått blåbär. Rullar lite på stället. Småstudsar när infallen kommer och tycker på det stora hela att det är alldeles utmärkt. Gör det att hållningen förbättras och att man smygtränar är jag mer än nöjd.


Ikväll har jag intervjun med Kirk Franklin. Undrar lite smått om ingen har hört talas om honom! Vart jag än kommer ser folk frågande ut. Jag förklarar att han minsann har vunnit 18 grammisar, varit med i Oprah Winfrey-show och David Letteraman. Han är gigantisk over there med massor av hits. Men här är det knappt en kotte som har den blekaste (inte ens om de funderar riktigt ordentligt) Därför är jag väldigt glad över att få upplysa er! Och bara för att ni är ni, kommer jag avslöja precis allt imorgon! (eller varför inte direkt efter intervjun)

Kaffekaffekaffekaffe- nu på en gång. Gör ni mig sällskap med en kopp?


Btw, bilder från festen kommer så småingom. Vad sägs om en omröstning i hur lik Jonas egentligen är Arn?

Lots of love


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är ju knäpp som sitter med en pilatesboll på jobbet... dock en söt knäppis ;)

Postat av: maja

jodå, jag har koll på Kirk, du är inte ensam

2008-08-25 @ 15:34:43
Postat av: ruth

elin: awww, du vet precis hur man slänger komplimanger runt sig!



maja: TACK, du är typ den första som har sagt det!

2008-08-27 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback