totalt smockfyllt

Kombinationen att vakna sent, inte ha packat träningsväskan kvällen innan och udda strumpor, gjorde att jag kom med ett senare pendeltåg imorse. "När man talar om trollen" sa Terese när jag kom med andan i halsen cirkus två minuter innan klassen började. Var på vippen att säga "Je suis desolé, j´ai en retard" (Förlåt att jag är sen. En fras som jag använde allra mest under franskastudierna i skolan...)
Det här var nog första gången jag fått uppleva ett smockfullt 06.45- pass! Det blev inte bara bastuvarmt utan även en grym stämning! Som vanligt bjöds det på bra musik och utmanande tempo från en utmärkt instruktör. Igår skrev Jane på sin blogg att hon inte skulle dyka upp. Men lagom när jag pressade i sakernai väskan imorse fick jag ett sms från pinglan. Ingen är gladare än jag att hon dök upp!

Kan en tisdag börja bättre än så här? Speciellt inte som det stod en stor flaska Pepsi Max på skrivbordet, frukost med en kompis som dök upp på kontoret samt sol i slösande mängder!


Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Bättre sent än aldrig :-)

Postat av: ruth

nämen, det brukar jag oxå säga!

2008-04-23 @ 14:56:17
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback