snart går tåget

Nu är jag färdgpackad och färdigäten. Ska bara bestämma vad jag ska ha på mig och om det blir vinter- eller vårjacka. Sen, sen går tåget mot Göteborg! Där väntar bror och en tvättäkta syskonhelg! Han har planerat en massa berättade han idag. Bland annat ska oanade mängder Lejonet och björnenglass ätas. Vi ska gå timmavis på stan och köra ett pass på hans gym. Nu hoppas jag att alla dessa månader med PT-Jo och mitt eget slit ska ha gett resultat. Japp, ni har rätt. Jag vill imponera på honom,. Jag vill visa att lillasyster också vet hur man beter sig bland vikter och maskiner. Men jag kommer naturligtvis låta er veta vad som händer på andra sidan kusten.Hoppas ni får en kanonbra helg med massor av sol och glass!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, du kommer nog imponera på honom! Klår honom säkert i gymmet, jag menar, vad är en liten kyckling jämfört med en stark ruth? ;) (låter som om jag har ngt emot din kära bror...så är inte fallet, men kul att mobbas lite). Hoppas ni får en underbar helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback