kickboxnings-bruden och taekwondo-bruttan planerar för fullt

Just det ja. Det blev Body Pump igår. Och insåg efter halva passet varför jag helt plötsligt slutade gå på dem. Blir totalt galen av alla dessa repetitioner! Jag som vant mig att ligga mellan åtta och tio per set, chockade kroppen totalt med att köra femtusenniohundrasjuttiotvå benböj- bicepscurl- bänkpress... Oh dear! Men jag har blivit starkare och det känns enbart positivt! Kände mig nästan stark när jag spanade runt på de andra tjejernas vikter. haha...
Direkt efteråt sprang jag iväg till Skrapan till min vän Lena. Hon är nyss hemkommen från Dubai efter nästan två månader. Såg oförskämt bra ut och suckade över Stockholms shopping. Mja, jämför man med Dubais enorma köpcentrum med Gud-vet-vad- interiörer... (Någon gång ska jag också dit med fickorna sprängfyllda av dollars!) Vi bänkade oss på ett café och tjatade käkarna ur led till stängningsdags. Me like. A lot.

- - - -
Om en kort sekund kommer syster yster hit. Vi ska på allvar börja layouta häftet nu. Ska bli så skoj att visa henne mina senaste planer och idéer! Jag funderar på att slänga upp några exempel på hur häftet kommer se ut. (Någon slags belöning måste ni få för att ni orkar med att läsa om det här fördömda bröllopet...)
Sen blir det BodyCombat där vi fightas allt vad vi bara kan... Och det är inte alls illa för en gammal  KickBoxnings-brud och taekwondo-brutta!Pepsi max, kaffe, sol och adrenalinflöde utan dess like har gjort att humöret är på topp! Hoppas att ni, my darlin´s, mår lika toppen som jag!
Nämnde jag att det är just ögonblick som de här, som jag tar er alla i famn?

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Måste ba säe Gud va härlig design du har :)

Postat av: funrun

ta du en febrig, snorig och halsond funrun i din famn också? Jag känner mig så ynklig just nu. =)

2008-04-23 @ 17:56:56
URL: http://markatta.com/mary/funrun
Postat av: ruth

pauliina: oj, tack! vad glad jag blir :D

funrun: naturligtvis gör jag det! Att uppmuntra ynklingar tillhör faktiskt en av mina specialiteter.

2008-04-24 @ 11:18:00
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback