endast dårar ler hela tiden

image187←Jag älskar min keps a la Fidel Castro! Den går att dra riktigt långt ner över pannan, inte en kotte ser att det är jag som gömmer mig under. Addar jag ett par solglasögon blir jag nästintill osynlig. Den är inte bara utmärkt de dagar vädret inte tillåter fria lockar. Nepp, även perfekt när man inte vill att lockarna ska synas alls. Eller varför inte när jag är på väg till gymmet okristligt tidigt på mornarna. Jag är alldeles för seg att lägga på grundmejken, men vill ändå inte riktigt visa mig utan ett representabelt ansikte. Med kepan rejält nerdragen över ögonen, halsduken halvvägs upp till pannan gör det inte ett jota.

Just så uppenbarande jag mig till Sats söder i gryningen. Tänkte köra ett mastodontpass för rygg, axlar och mage. Slängde in en bicepsövning bara för att det var så roligt. Fick bra kontakt med musklerna och kunde öka vikterna på bland annat latsdrag och sittande rodd. Fick himla pump och underarmarna blev alldeles stenhårda! Allt kändes kanon och jag kunde jag inte sluta le! Det är ren tur att jag var nästintill ensam. Vilken syn det måste ha varit; jag pustar och frustar men ser ohejdat glad ut. Endast barn och dårar ler hela tiden, var det en snubbe som sa en gång i tiden. Haha... Barn är jag inte längre. Då får jag väl helt enkelt kvala in som dåre. Men hur kan man undvika att vara glad idag? Solen skiner, snön är förvandlad till vattenpölar och allt känns fantastiskt! Dessutom är jag grymt taggad för ett BodyCombat pass ikväll. Och det, my darlins, det är bara en andledning att smila stort!

Kommentarer
Postat av: Elin

tja... vad ska man säga... ;)

Postat av: ruth

elin: tja... säga vad... nu vet jag inte riktigt vad du syftar på... kan det ha å göra med vårt telefonsamtal igår kväll;)

2008-04-11 @ 14:10:46
URL: http://ruth.blogg.se
Postat av: Elin igen

Haha, kanske det kanske ;)

2008-04-11 @ 17:12:44
URL: http://eerdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback