dilemmorna radar upp sig

Jag har inte riktigt bestämt mig om det blir BodyCombat ikväll. Hade PT-timme imorse och det känns riktigt rejält. (Berättade att jag fick kunde-inte-gå-som-en-normal-människa-träningsvärk efter Smithmaskinen. Hon svarade genom att hoppa runt i glädje. Personligen tror jag att hon njuter hejdlöst av att ge mig mardrömsvärk!) Hade sett fram mot träningen i kväll, jag formligen älskar Combat! Och bara för att kroppen är trött nu vill jag inte hoppa en gång. Dilemma det här.

Det blev ingen kjol igår. Inte någon randig tröja heller. Som sagt, hur svårt kan det vara att hitta något som passar perfect? Provade en jättefin kjol från Bondelid, som trots sitt hutlösa pris kunde få följa med mig hem. Storlek Small hängde trassligt skynke på höften, XS omfamnade för mycket. Hur är det meningen att man ska göra då? (den som säger att jag ska sy in S för en smäll. Hade nästan IG i syslöjd så det är inte ens ett tänkbart alternativ.)
Skam den som ger sig! Får helt enkelt leta igenom Stockholms butiker minutiöst. Har nästan halva lördag på mig för att göra några fynd. Skulle även kunna tänka mig att slå till på en tärnklänning. Är det någon som vill göra sällskap på en shoppingrunda i stan?

Nope, nu ska jag pigga upp min uppenbarelse med kaffe. Hoppas ni är lika glada som jag är!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill göra sällskap på en shoppingrunda!!! Fast... jag är på bröllop då...

haha, jag föreslog igår att du skulle sy in den, håller fast vid det ;)

Postat av: ruth

elin: bröllop, tsss... vad är det emot en shoppingrunda med mig? Sy in kjolen, du kan få göra det :)

2008-04-03 @ 12:18:53
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback