dagens i särklass sämsta skämt

Det är ju första april idag! Folk försöker luras till höger och vänster och min inkorg har späckats med mer eller mindre roliga skämt. Alltifrån att regeringen ska lägga straffskatt på sms, Att Sodastreamern kan kasta sig i väggen- nu kan man få kolsyrat vatten direkt ur kranen. (Det blir dessutom en nice massage när man duschar)  och att en ny micro som tar bort alla kalorier är på antågande. Men det sämsta måste ändå vara det här:

Från Mange
08-04-01 kl 11.20
Tjena, idag så köpte Lunarstorm upp Facebook, snart kommer alla funktioner som finns på Lunar, finnas även på Facebook. Så nu vet du det. Ha de.

Haha,*host*hahaha....
Just det, som sagt.
Vilket är det sämsta aprilskämt du hört idag?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm, tjuvlyssnat har ett rätt dåligt aprilskämt... men det är så tydligt....

gick annars på ett bra aprilskämt idag, en kompis la ut i bilddagboken att han skulle bli pappa, o jag skrev "GRATTIS", direkt när jag kommenterat insåg jag vad det var för datum :P

Postat av: sessy

åh, mange är ju kung!

2008-04-01 @ 21:09:11
Postat av: ruth

elin: ja, det på tjuvlyssnat var totalt värdelöst!
Sessy: du är inte utsatt av sms-terror... Eller jo, det är du ju visst det!

2008-04-02 @ 15:46:23
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback