cykel och sånt

Jag beslutade mig för att vara smart igår. Tröttheten satte sig som gele i knäna och skippade därför SatsCorepulsen. Istället blev det 90 minuters power walk med en god vän. Vi pratade om allt och inget, men mest varför personer med XY-kromosoner beter sig som de gör. För tillfället skulle jag kunna vikariera som frågetecken i "Fem myror är fler än fyra elefanter".

- - - -
Det blev ingen favorit i repris med jogg imorse. Ville hellre sitta i en mörk, varm sal med pumpande musik och cykla istället . Blev ett riktigt bra pass, trots småvärk i benen efter gårdagens eskapader i smithen. Att snygga
Jane som vanligt var kvittrande glad, gjorde inte saken sämre! Är så glad att jag ramlade in på hennes blogg, att hon hittade mig på gymmet och att få köra morgonträning tillsammans. Som jag sagt innan, det blir så mycket roligare!
    Nä, nu kaffe och knäckis. Om bara någon timma är det dags att åka till gymmet igen. Då är det däremot Corepuls som gäller. Och jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Låter underbart! Jag hann med en parma/mozarellasallad i solen idag så nu är jag glad igen =)!

Postat av: ruth

anna: det var jättehärligt! Parma/mozarella låter inte alls illa, får testa det nångång!

2008-04-18 @ 17:04:57
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback