So help me, God

Ligger i startgroparna för att ta över stafettpinnen som redaktör. Det gäller en ljudtidning för  synskadade barn. (Tänk en sammanslagning Kamratposten och barnradion) Måste erkänna att det känns i maggropen. Jag tror det kommer bli en jättebra erfarenhet med Kompass. Inte minst i framtiden då det gäller att ha ett sådant innehållsrikt och vettigt CV som möjligt. Men hur ska jag allsindar lösa redigeringsbiten? (någon som är superduktigt och kan lära upp mig?) Vet inte om det räknas att man sysslade med det ett par veckor under första året på Kagge. Inspelningsapparaturen är det inga problem med. Snarare i studiomiljön där filer som omvandlas, telefonare göras, jinglar skapas och andra ljud förevigas. Tror jag behöver ett litet mirakel här.... So help me, God.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback