oumbärligt


******************************************************************************************************************************

Produkter jag inte klarar mig utan idag:


~ Mary Kay oil-free hydrating gel ®


~ Mary Kay Satin lips, lip balm ®



~ Mary Kay Satin hands ®






Ahhh.... temperaturen har fallit minst tio grader på någon vecka. Luftfuktigheten är totalt bortblåst av arktiska vindar och hösten är ett faktum. Och jag fryser som en galning. Tack och lov för Mary Kay!!!! Gelen återfuktar och balanserar huden. (Torra partier, ha!)  läppbalsamet tar bort fnaset (Samt såriga mungipor) och med Satin hands är torra händer och trasiga nagelband ett minne blott. (silkeshänder, ja tack!)


***************************************************************************************************************************


Kommentarer
Postat av: hugo

hm, smygreklam? =)
Loppet gick bra igår, förbättrade min tid från 1,48 h till 1,46. Även om jag inte hade några starka resultatmässiga mål i början av loppet kändes kroppen så fräsch att jag vågade springa med högre puls genom hela loppet. Ser fram emot din medverkan nästa år=) /H


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback