I dag är det officiellt

Malin säger:
förresten, idag går jag in i vecka 12 i graviditeten, så nu är det helt officiellt, nu får du berätta det! :)

Nu får jag äntligen berätta! Malin ska få liten knodd igen! Det blir till Biancas två-årsdag i april. Det är en av de märkligaste historier jag varit med om. Malin och Marcus träffades sommaren 2005. Någon månad efter var hon gravid (trots att de körde alla sätt man kan komma på för att undvika det) Bianca kom med buller och bång i påsktider. Marcus gjorde en ärbar kvinna av Malin i augusti och nu kommer alltså sötnos numero dos i vår.
Jag tror att de lever under devisen "varför ska man dra ut på saker och ting när man kan göra allt så fort som möjligt?"

Man borde kanske tänka mer så. Leva the high-way-life. Mmmm... kanske det.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, tack Ruth för att du framställer oss som så totalt hämningslösa och frigjorda människor! Låter ju superhärligt när du beskriver det på det sättet. Du glömde dock att vi även hunnit med en flytt på 60 mil under dessa drygt två år också. Så vem klagar på tidsbrist? Allting går om man bara är lite effektiv ;-)
Kram från oss!!

2007-09-25 @ 14:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback