Badkarsvarmt thé är för gamla kärringar

Jeeeesus, vad ont i magen jag hade i natt. Ska aldrig någonsin dricka kaffe igen! Äh, jag tar tillbaka det där, aldrig var nog att ta i lite för mycket. Jag ska inte dricka något kaffe i dag, ska det vara istället. Det får bli grönt thé och rooibos-thé dagen igenom. Riktigt skållande hett med pappas honung i. Vissa förstå-sig-påare menar att alla mineraler och vitaminer dör om vattnet är så varmt att nackhåren krullar sig. Get lost, svarar jag på det. Badkarsvarmt thé är för "gamla kärringar". Det inom cita-tecknet är det inte jag som säger. Det är Snigel som moppsar upp sig i radioprogrammet Deluxe på P3. (Du vet, där man får veta hur baksidan av Björnes och Snigels vänskap ter sig-. Varje program avslutas dessutom med "jag haaaaatar snigel!").
Ha, där ser man på. Jag har inte bara blivit en Webb-tv-nörd. Jag har även halkat in i webb-radio-träsket. Vad näst, kan man fråga sig. Jag bävar och väntar spänt (samt meddelar dig när det händer. Vad har man annars en alldeles egen blogg till?)

Nämen, ser man på: äntligen thédags! Botten upp, mes amies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback