studsande bakterier

Katastrof. Jag har ont i halsen och tung i huvudet. Jag får inte bli förkyld nu, absolut inte. Kan kanske skylla på att hela trappen osar lösningsmedel. Luktar ungefär som det gjorde i hobbyrummet i Kyrkan när jag var liten. Var ute en kort sväng och andades djupt. Syret attackerade kroppen som vaknade till en stund. På vägen köpte jag tuggummi och Danskt rågbröd.
Jag tror nästan jag är beroende av sockerfritt tuggummi. Spelar knappast roll vilket märke eller smak det är. Naturligtvis har jag mina favoriter, men bara det kraskar någorlunda mellan malande käkar går det bra. Har försökt att klara mig utan ett par dagar men det går inget vidare. Och vem är jag att kämpa emot? Ge mig mina tuggummin!

Syster kraxade likt en whiskey-tant när jag kom hem igår. Hon kanske smittade mig, trots att jag satt så långt ifrån jag kunde på soffan. Vi drack te, Pepsi Max och kollade på House. Kan nästan se bakterierna hoppa från hennes snoriga, hesa varelse till min. Borde inte bakterier bli förvirrade av två likadana? 

Kommentarer
Postat av: sessy

förvirrade eller överlyckligtexalterade.

2007-10-24 @ 16:40:29
Postat av: Simon

Jag tror att om dom gillade syster din så kommer dom helt klart digga dig och förmodligen hoppa på dig så fort dom bara kan!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback