dimmornas paradis

Skatteskrapan på söder var dolt i dimmorna i dag. Hela stan var faktiskt insvept i slöjorna och jag funderar allvarligt på om Älvornas riksförbund har sin årliga konferens. Under min morgonpromenad höll jag nästan på att gå fel. Ja, det är väl ingen nyhet för de flesta av er. Mitt lokalsinne är närmast obefintligt och bör inte ens litas på under brinnande krig. (Absolut inte då. I stressade situationer blinkar det bara ERROR i hjärntrakten där lokalsinnet finns.) Jag såg fem meter framför mig och fick nästan räkna ut vart jag befann mig utifrån hur många kilometer som spratt iväg under sulorna.

Vet du vad det bästa är med morgonpromenixer? (ja, förutom att man blir piggare, bättrar på förbränningen och blir en allmänt trevligare homo sapiens) Frukosten! Det är harmoni i ett nötskal.

Nä, nu börjar det bli dags att checka ut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback