Blir jag känd nu?

image93Det regnar i dag. Igen. För femhundrande gången den här veckan. Och vi har bara hunnit till tisdag. Suck. Det gick inte ens att komma förbi spärren på stationen på första försöket. Men jag kände mig åtmistone ganska fin med svarta jackan, turkosa halsduken och midsommargröna mössan. Tur det, vill jag påstå. På tåget satt en kille i svt-jacka och en bamsing till kamera på axeln. Filmade hit och filmade dit, fast mest på en kille som bläddrade i gratistidningar. Han fick instruktioner om att se intresserad och överraskande ut.

Om det är ett inslag från lokaltrafiken i Stockholm på nyheterna i kväll. Spana efter den där piffiga tjejen i bakgrunden. Hon som försöker att inte se allt för nyfiken ut om vad grabbarna i sätet bredvid pratar om. Det kan trots allt handla om en pangnyhet, vem vet?



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback