rapporter från sjuklingen

image95

Hemma i dag. Jag har ett anings förstort linne och
 ett par shorts från gymnasiet på mig. När klockan ringde imorse levde pulsen vilt bakom tinningarna. Halvrest på armbågarna snurrade rummet ett varv. "Oj, oj..." ville jag säga. "Vääääääs, vääääääs" hördes istället. Värrk från huvudtrakten tävlar med feber och ömma muskler.

Istället för att vara samhällsnyttig och jobba kollar jag Isprinsessan på webbtv, löser korsord och dricker te. Finn Chrisps slinker ner lika snabbt som fil och musli. Inte klokt vad man småäter när man är hemma en dag!

Mina träningsskor längtar ut... Det är perfekt löparväder ute. Och vad skönt det vore att ta ut sig ordentligt på gymmet. Har förstått att det inte blir något sådant förrän jag är piggare Har faktiskt avbokat hela veckans träningar, det trodde du inte om mig va?


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback