kraxens återkomst

Om du ringer i dag kommer jag inte att svara. Inte för att jag är inte vill prata, är irriterad eller på något annat sätt bitchig. Jag är helt enkelt tokförkyld. Kraxar värre än knäckehäxan och kråkorna nere på gården tillsammans. Jag gjorde en intervju igår för radion. Lät inte riktigt klokt, får klippa bort mina lines och prata in dem på nytt i studion när jag mår bättre.

Har ytterligare två intervjuer i dag. En av dem följer syster med och ställer frågorna. Det är väl ingen som kommer höra någon skillnad, vi låter precis likadant! (Får kanske slänga in en tävling om de hörde något annorlunda i inslaget och vad det var) Andra intervjun blir på sjukhuset, på systers avdelning. Ska hugga tag i en läkare/ sköterska/ annan kunnig varelse som kan berätta varför man blir förkyld och vad man ska göra åt det.
Spännande, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback