mot dalarna

Borde packa istället för att hamra på tangentbordet. Men det råkade bara bli så att jag knäppte på datorn, loggade in och började skriva... tss... så det kan bli!

Ska till Faaaaluuuun i morgon. (du lade väl märke till att jag tog det dialektalt?) Ska jobba med Mary Kay tillsammans med några kollegor. Rent spontant är jag totalt utfreakad ikväll. Var så länge sedan jag hade huvårdsklass att jag knappt minns hur det gick till. Rackans... kommer staka mig, rekomendera fel foundation samt ge lila paket till de som behöver rosa. Åh... Dear Lord.... Men å andra sidan tror jag det kommer bli kanoners! Du får veta mer på måndag hur det hela gick!


Kommentarer
Postat av: Princesscicciolina

Nej men guud vad du är gullig! =) Vad glad jag blir! =) Pusspådej!

2007-06-11 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback